متن سربرگ خود را وارد کنید

مجاز تعمیر با بیش از 10 سال سابقه و نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فروزان در قم و داشتن بیش از 2000 مشتریان رضایتمند در سراسر استان، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در سراسر استان می باشد. 

مزایای تعمیر یخچال فروزان در مجاز تعمیر

در صورتی که بخواهید خدمات تعمیرات یخچال فریزر فروزان خود را به نمایندگی قم بسپارید، علاوه بر دریافت خدمات با کیفیت بالا می‌توانید از مزایایی همچون موارد زیر نیز بهره‌مند شوید:

  • سرعت در ارائه خدمات: خدماتی که در نمایندگی یخچال فروزان ارائه می‌شود، همواره بر مبنای سرعت و کیفیت است. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات از نمایندگی دارید، تنها کافیست با شماره پشتیبانی نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت فرمایید.
  • قیمت منصفانه: تمام هزینه‌های قطعات و اجرت دریافتی همکاران ما در مجموعه مطابق با نرخ مصوب اتحادیه است. علاوه بر این، خدماتی که در نمایندگی ارائه می‌شود تا 40 درصد به صرفه‌تر از سایر مراکز تعمیر است. 
  • نیروی متخصص و با تجربه: تمام پرسنلی که در مجموعه مجاز تعمیر مشغول فعالیت هستند، از افراد با تجربه و حرفه‌ای در زمینه تعمیر یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو فروزان می‌باشند که می‌توانند ضمانت کیفیت را به شما مشتریان گرانقدر ارائه کنند.
  • گارانتی خدمات: یکی از بارزترین خدمات پس از فروش مجموعه مجاز تعمیر، ارائه گارانتی قطعات پس از تعمیر یا نصب می‌باشد. این امر موجب ایجاد خاطر شما در آینده خواهد شد.
  • سابقه بالا مجموعه: مجاز تعمیر با بیش از 10 سال سابقه ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر، دوقلو و ساید فروزان در قم توانسته رضایت بیش از 2000 مشتری را به دست آورد که همین امر نشان تلاش مستمر همکاران ما جهت جلب رضایت شما عزیزان است.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فروزان در قم

چه زمانی نسبت به تعمیر یخچال فروزان اقدام کنیم؟

در صورتی که با هریک از موارد زیر در یخچال خود مواجه شدید می‌توانید با همکاران ما تماس گرفته و در خواست کارشناس فرمایید: وجود برفک در یخچال، سر و صدای زیاد حین کار، خنک نکردن یخچال، سرمای بیش از حد در قسمت یخچال، تجمع یا نشتی آب، پوسیدگی نوار دور درب یخچال یا فریزر، روشن نشدن دستگاه، سوختن موتور، اتمام شارژ گاز، خرابی فیلتر تصفیه آب، سوختن برد و…

شماره تلفن نمایندگی یخچال فروزان در قم

جهت برقراری تماس با کارشناسان پشتیبانی مجموعه جهت دریافت خدمات تعمیر یخچال، یخچال فریزر ساید بای ساید و یا دوقلو فروزان می‌توانید در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 10 شب با شماره 09100802308 تماس حاصل فرمایید.

مراحل تعمیر یخچال فروزان

پس از اینکه با همکاران ما تماس گرفتید و اطلاعات خود را به درستی ثبت نمودید، شماره شما در لیست اولویت کارشناسان تعمیرات مجموعه قرار خواهد گرفت. در مرحله بعدی همکاران ما با شما تماس گرفته و جهت تعمیر یخچال شما در منزل یا محل مورد نظری که اعلام کردید حضور خواهند یافت. 

تمام مراحل تعمیر یخچال فریزر فروزان در منزل یا محل شما انجام خواهد گرفت. در صورتی که قطعات قابل تعمیر باشند، همکاران ما اولویت خود را روی تعمیر قطعه خواهند گذاشت. اما چنانچه قطعه‌ای قابل تعمیر نباشد، از قطعات با کیفیت اصلی فروزان به عنوان جایگزین استفاده خواهد شد.

تعمیر یخچال دوقلو فروزان در قم

یکی از مهمترین محصولات برند فروزان، یخچال فریزرهای دوقلو این شرکت است که از کیفیت بالایی برخوردار است. اما در صورتی که با مشکل مواجه شود بهتر است که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر شود. تعمیر دستگاه توسط افراد ناشناس و یا غیر مجاز می‌تواند منجر به ایجاد خرابی‌های بیشتر و تحمیل هزینه چند برابری شود. پس توصیه می‌کنیم که جهت افزایش طول عمر دستگاه و صرفه‌جویی در هزینه‌های خود حتما از کارشناسان تعمیرات کمک بگیرید.

تعمیر یخچال قدیمی فروزان

یخچال فروزان یکی از برندهای ماندگار، نام آشنا و قدیمی لوزام خانگی در خانواده‌های ایرانی است. هر خانواده‌ای که تجربه استفاده از یخچال فریزرهای این برند را داشته باشد، حتما آگاه است که کیفیت و طول عمر این یخچال فریزرها بسیار بالاست. اما پس از استفاده در دراز مدت ممکن است که این یخچال نیز مانند هر دستگاه دیگری نیاز به سرویس و تعمیرات داشته باشد. 

از دیگر خدمات نمایندگی یخچال فروزان در قم، تعمیر یخچال های قدیمی این برند است. همکاران ما با داشتن تجربه‌ای بلند مدت و چندین ساله، آشنایی کامل را با قطعات و تجهیزات این برند دارند. به همین نظر می‌توانید تعمیر یخچال قدیمی فروزان خود را به همکاران ما بسپارید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر فروزان در قم

هزینه تعمیر یخچال فروزان کاملا به خرابی قطعه بستگی دارد و می‌تواند از 100 هزار تومان تا یک میلیون متغیر باشد. البته در برخی موارد ممکن است که چندین قطعه به صورت همزمان آسیب دیده باشند که همین امر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد. همچنین در مواردی که قطعات سوخته باشند، هزینه قطعه جایگزین را نیز باید در نظر بگیرید.

البته از این نظر اطمینان خاطر داشته باشید که خدمات ارائه شده در نمایندگی فروزان قم، همواره کمتر از سایر مراکز تعمیر است و تمام هزینه‌های دریافتی مجموعه، کاملا مطابق با نرخ مصوب نمایندگی خواهد بود.

تماس مستقیم