تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در قم

جهت دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در قم کافیست تا با شماره پشتیبانی سایت که در زیر قرار دارد تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام نیرو تکمیل فرمایید.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در قم

ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما یکی از لوازم خانگی پر طرفدار این برند در ایران است. کیفیت بالا و امکانات این ماشین ظرفشویی باعث شده تا بتواند در میان برندهای سرآمد جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. اما همچون هر وسیله الکتریکی دیگر ممکن است که این دستگاه نیز گاهی اوقات دچار خرابی شود.

عموما جابجایی لوازم خانگی سنگین مانند یخچال فریزر، لباسشویی و ماشین ظرفشویی به مراکز تعمیر دشوار است. به همین منظور ما خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در قم را به صورت حضوری و در منزل به شما عزیزان ارائه می‌کنیم.

با ارائه این خدمت در استان قم، شما به سادگی می‌توانید با نمایندگی تعمیرات پاکشوما به شماره 09100802308 تماس حاصل نموده و از همکاران ما درخواست کارشناس تعمیرات داشته باشید.

مراحل ثبت درخواست

برای درخواست تکنسین تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در قم می‌بایست با شماره‌ای که ذکر کردیم تماس برقرار نموده و مشکل خود را به صورت تلفنی به همکاران ما شرح دهید.

پس از بررسی مشکل و برآورد هزینه و اعلام آن به شما، آدرس و شماره تلفن شما توسط همکاران ما در سیستم ثبت می‌شود. در مرحله بعد کارشناسان تعمیرات ما راس ساعت معین شده توسط شما در منزل یا محل مورد نظرتان حضور یافته و مراحل تعمیرات را آغاز می‌کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما تمام در منزل شما انجام می‌شود و به هیچ عنوان نیاز به جابجایی دستگاه به مرکز تعمیرات پاکشوما ندارید. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که اگر قطعه‌ای نیاز به تعمیرات داشته باشد که زمان‌بر است، توسط همکاران ما به مرکز تعمیرات ارسال می‌شود و پس از رفع ایراد مجددا در منزل شما رو دستگاه نصب می‌شود.

برخی قطعات مانند بردهای الکتریکی نیاز به تجهیزاتی دارند که حمل کردن آنها به محل مشتری ممکن نیست و می‌بایست در نمایندگی تعمیر شود. البته اگر از این موضوع نگرانی داشته باشید می‌توانید از همکاران ما در محل یک رسید کتبی دریافت کنید تا خاطری آسوده داشته باشید.

مزایای نمایندگی ماشین ظرفشویی پاکشوما قم

چندین دلیل وجود دارد که بخواهید خدمات خود را از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما قم دریافت کنید.

  1. در این مرکز تمام هدف ما این است که قطعات شما را تا حد ممکن تعمیر کنیم که مجبور نباشید هزینه اضافی بابت تعویض قطعات بپردازید.
  2. اگر قطعه‌ای از ماشین ظرفشویی شما قابل تعمیر نباشد، حتما از قطعه اصلی پاکشوما جهت تعویض آن استفاده می‌کنیم.
  3. پس از تعمیر نیز قطعه تعمیر شده را برای شما گارانتی می‌کنیم. این گارانتی به آن معناست که اگر قطعه تعمیر شده مجددا به همان دلیل و از همان محل خراب شود، همکاران ما به طور رایگان آن را تعمیر می‌کنند.
  4. ماشین ظرفشویی جز لوازم خانگی گرانقیمت است و از همین نظر باید توسط کارشناسان با تجربه و ماهر تعمیر شود. تمام تکنسین‌های حاضر در مجموعه مجاز تعمیر جز افراد با تجربه بوده و تخصص بالایی را تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما دارند.
  5. رضایتمندی بیش از 2000 مشتری در سراسر قم نشانگر آن است که خدمات ما آن طور که شایسته شما همشهریان گرامی‌ست ارائه می‌شود. امیدواریم که شما نیز به جمع مشتریان 2000 نفری ما بپیوندید.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی پاکشوما

اگر ماشین ظرفشویی خود را به تازگی خریداری کرده‌اید و یا هنوز دارای گارانتی است، باید برای دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر فقط با شماره درج شده روی کارت ضمانت تماس بگیرید. توجه کنید که خدمات نصب نیز شامل این مورد می‌شود و فقط باید با همان مرکز تماس حاصل نمایید.

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که اگر در زمان گارانتی، دستگاه خود را به هر شعبه دیگری از نمایندگی‌های تعمیرات پاکشوما در قم ببرید، کارت ضمانت شما باطل خواهد شد. پس توجه کنید که اگر می‌خواهید از خدمات مجموعه مجاز تعمیر قم بهره‌مند شوید، لازم است که پیش از هر چیز از اتمام گارانتی دستگاه خود مطمئن شوید. البته اگر از خدمات نمایندگی درج شده روی کارت ضمانت ماشین ظرفشویی خود نیز رضایت ندارید، می‌توانید سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایید.

هزینه تعمیر ظرفشویی پاکشوما

از آنجایی که دلایل خرابی ماشین ظرفشویی پاکشوما متفاوت است، امکان عنوان کردن قیمت به صورت دقیق وجود ندارد. بنابراین برای استعلام اجرت تعمیر دستگاه، با شماره پشتیبانی سایت تماس گرفته و ضمن شرح دقیق مشکل خود، از هزینه آن نیز آگاه شوید. همکاران ما به شما قیمت تجهیزات نصبی (در صورت نیاز) و اجرت را اعلام خواهند نمود.

ایرادات رایج در ماشین ظرفشویی پاکشوما

برخی از ایرادات زیر توسط شما مشتریان عزیز پاکشوما در استان قم، بیشتر به مرکز گزارش شده است. در ادامه این مشکلات را ذکر خواهیم کرد:

  • تمیز نشدن کامل ظروف و یا باقی ماندن تکه‌های غذا و چربی رو آنها.
  • نشتی آب از ماشین ظرفشویی.
  • تخلیه نشدن آب از داخل ماشین.
  • روشن نشدن کلی ماشین ظرفشویی.
  • کامل نشدن فرایند شستشو و متوقف شدن شستشو در اواسط کار.
  • وجود صدای عجیب و غیر طبیعی در دستگاه.
  • خشک نکردن ظروف پس از شستشو.
  • خرابی دکمه‌های روی دستگاه.
  • آبگیری نکردن ماشین.
  • بسته نشدن یا باز شدن ناگهانی درب ظرفشویی پاکشوما.
  • خاموش نشدن یکی یا برخی از چراغ‌های روی ماشین ظرفشویی پاکشوما.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما رخ دهد، وجود بوی بد در آن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *